Zdecyduj się na pozycjonowanie stron i zacznij sprzedawać w 2021 roku

21 lipca 2021 13:00. Zdecyduj się na pozycjonowanie stron i zacznij sprzedawać w 2021 roku. fot. użyczona / Artykuł sponsorowany
Artykuł sponsorowany

Tematy: 


Nowy rok nadchodzi wielkimi krokami i coraz większa rzesza przedsiębiorców w obliczu pandemii i lockdown’ów decyduje się na skorzystanie z okazji i przeniesienie swojej aktywności do świata WWW. Właśnie dlatego branża SEO i pozycjonowania przeżywa właśnie prawdziwe zatrzęsienie w miarę jak popyt na usługi z zakresu marketingu internetowego nieustannie rośnie. W niniejszym krótkim artykule postaramy się w oparciu o wiedzę ekspertów z dziedziny marketingu wymienić najważniejsze aspekty budowania popularności online.

Dostosuj się do wymogów EAT i BERT, by awansować w rankingu stron

Dzięki firmie afterweb.pl/pozycjonowanie-stron/ doskonale wiemy że pozycjonowanie od lat opiera się na jakościowym content marketingu, który przez fachowców często określany jest wręcz królem sieci. Przydomek ten wcale nie jest przesadzony, zwłaszcza że to właśnie do atrakcyjnej, angażującej i oryginalnej zawartości najszybciej przekonują się internauci, którzy docelowo mają zamienić się w klientów marki. Niestety dla pozycjonerów i ich kolegów z agencji interaktywnych Google nieustannie przygotowuje nowe aktualizacje algorytmów, które na dobre zmieniają reguły gry.

Ostatnie ważne update’y to EAT oraz BERT – pierwszy zakłada całościową analizę treści serwisu pod kątem prezentowanej ekspertyzy, autorytetu i wiarygodności, drugi natomiast nastawiony jest na rozpoznawanie niuansów językowych wskazujących na poprawność i autentyczność tekstu. Okazuje się więc, że bezpowrotnie minęły już czasy, kiedy to sztucznie najeżone słowami kluczowymi akapity mogły pomóc nam wspinać się w górę rankingu stron. Nie możemy też dłużej polegać na słabej jakości zawartości, gdyż ta ostatecznie sprawi, że zaczniemy tracić punkty w skali EAT.

„Jedynym wyjściem pozostaje więc zatrudnienie profesjonalistów, którzy regularnie będą zaopatrywać nas w teksty atrakcyjne i angażujące a do tego odpowiadające na realne problemy naszej grupy docelowej. Tego rodzaju artykuły będą mogły w dalszej kolejności zasilić naszą stronę bądź też zostać użyte jako artykuły sponsorowane publikowane na innych ważnych dla naszej dyscypliny serwisach i mediach sieciowych. Dziś to właśnie poprzez treść jesteśmy w stanie zacząć zwiększać ogólną sprzedaż i rozpoznawalność.”

źródło: https://afterweb.pl/pozycjonowanie-stron/

Monitoruj, raportuj i wyciągaj wnioski z bieżących kampanii

Oprócz wysiłków takich jak praca profesjonalnych copywriterów przy content marketingu pozycjonowanie będzie się opierało na nieustannym monitorowaniu skuteczności prowadzonych przez nas kampanii. W czasie rzeczywistym specjaliści będą obserwować, jak zmieniają się nasze pozycje oraz o ile wejść zwiększa się ruch i sprzedaż na stronie. Trzymanie ręki na pulsie przy pomocy specjalistycznych narzędzi to gwarancja minimalizacji ryzyka i szybkiego wycofywania się z niedziałających obszarów kampanii. Profesjonalista za sterami Google Analytics i Search Console to wszystko, czego potrzebujemy, aby jeszcze bardziej efektywnie pożytkować określony przez klienta budżet. Oczywiście nie trzeba dodawać, że ciągłe śledzenie statystyk i korygowanie kursu kampanii ma sens jedynie wtedy, kiedy zawiadują nią doświadczeni profesjonaliści. Z tego właśnie tytułu powinniśmy odszukać na rynku sprawdzoną agencję, która stawia na pogłębioną analitykę działań.

Dodano: 21 lipca 2021 13:00
Pozostałe informacje
© DTP Service s.c. Wałbrzych 2015