Reklama

Dziennik Wałbrzych to regionalny portal informacyjny, skupiający się na najważniejszych wydarzeniach z terenu gmin Aglomeracji Wałbrzyskiej. Serwis, który pojawił się w internecie 1 kwietnia 2015 roku ma już ugruntowaną pozycję na rynku, wciąż jednak dynamicznie się rozwija.

Dynamiczny rozwój, rzetelna praca naszego zespołu i stale rosnąca oglądalność są doceniane nie tylko przez reklamodawców, ale także przez ogólnopolskie media, dla których jesteśmy wiarygodnym źródłem informacji.

Naszym podstawowym zadaniem jest rzetelne informowanie mieszkańców regionu o najważniejszych wydarzeniach. Zespół Dziennika Wałbrzych nie boi się jednak wyzwań i nowych projektów. W 2020 roku rozpoczęliśmy dwa cykle. W pierwszym, „Zwiedzaj Lokalnie”, zachęcamy do podróżowania po naszym regionie. W drugim, „Smakuj lokalnie”, zachęcamy do korzystania z oferty lokalnych producentów szeroko rozumianej ekożywnośći. Obie serie artykułów są także wyrazem naszej biznesowej odpowiedzialności i gestem wsparcia dla branż, które cierpią z powodu pandemii.

Zespół Dziennika Wałbrzych nie boi się nowych wyzwań i chętnie podejmuje się nowych projektów, które mogą wynikać także ze współpracy z potencjalnymi partnerami handlowymi. Przykładem takiej akcji może być „Pączkowy Patrol Dziennika Wałbrzych”, który zorganizowaliśmy wspólnie z naszym partnerem w Tłusty Czwartek.

Inny projekt, to chociażby akcja wywieszenia gigantycznej flagi na wieży widokowej Starej Kopalni w Wałbrzychu. Wydarzenie zorganizowaliśmy w ramach obchodów Święta Niepodległości 11 listopada.

Fakty i liczby

W ubiegłym roku dziennik.walbrzych.pl odnotował blisko 5,5, miliona odsłon. Serwis odwiedziło w tym czasie ponad 1,6 mln użytkowników. Dane te zebrane są w oparciu o narzędzia Google Analytics, z których korzystają serwisy internetowe na całym świecie.

Bardzo dobre wyniki oglądalności serwisu potwierdzają także dane z niezależnego portalu similarweb.com. Zgodnie z danymi serwisu dziennik.walbrzych.pl odnotował w styczniu ponad 391 tysięcy odsłon, a w okresie od listopada do stycznia – blisko 1,3 miliona odsłon. Dla porównania, narzędzia Google zarejestrowały w styczniu – ponad 570 tysięcy odsłon Dziennika Wałbrzych, a w zestawieniu trzech miesięcy – blisko 1,4 miliona odsłon.

Dziennik.walbrzych.pl to także media społecznościowe z ponad 13 tysiącami użytkowników, które lubią funpage portalu i 15 tysiącami, którzy go obserwują. W tym kanale tygodniowe odnotowujemy zasięgi od 150 do 200 tysięcy. Najpopularniejsze, pojedyncze posty potrafią osiągnąć zasięgi na poziomie ponad 100 tysięcy użytkowników serwisu, a rekordy to nawet ponad 400 tysięcy odbiorców.

Zapraszamy do współpracy!

Agnieszka Pisarska
email: a.pisarska@dziennik.walbrzych.pl
tel. kom. 509 980 809