Wypromuj firmę lokalną za pomocą pozycjonowania

6 grudnia 2022 09:42. Wypromuj firmę lokalną za pomocą pozycjonowania. fot. użyczona / Artykuł sponsorowany
Artykuł sponsorowany

Tematy: 


Dzięki pozycjonowaniu Twoja strona może się znaleźć na wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania na zapytania, które są związane z Twoją działalnością. W Polsce takie działania prowadzi się przede wszystkim w Google, które ma ponad 95% udziału w rynku. Co musisz zrobić, żeby wypromować firmę lokalną za pomocą pozycjonowania? Jakie czynności są niezbędne?

Pozycjonowanie lokalne – jak osiągnąć sukces?

Według Hubspot, 97% konsumentów dowiaduje się o ofercie firm lokalnych więcej online niż gdziekolwiek indziej. Jak podaje Publer, 64% internautów korzystało kiedykolwiek z Profilu Firmy w Google (wcześniej Google Moja Firma), aby znaleźć informacje o lokalnych podmiotach, a 16% biznesów uzyskuje dzięki wizytówce Google ponad 100 połączeń telefonicznych miesięcznie od zainteresowanych ich usługami lub produktami.

Co to jest Profil Firmy w Google? To darmowa wizytówka, dzięki której Twoja strona może się pojawiać w wynikach wyszukiwania Google Maps. Może się również wyświetlać w rezultatach ogólnych – w paczce z Google Maps, zaraz pod pozycjami sponsorowanymi. Założenie wizytówki nic nie kosztuje, a może przynieść wiele korzyści Twojemu biznesowi. Jednocześnie dzięki niej strona będzie budować widoczność zarówno w wynikach lokalnych, jak i w Google Maps.

Jak osiągnąć wysokie pozycje w lokalnej paczce?

Wspomniana lokalna paczka nazywana jest również trzypakiem. Aby się w nim znaleźć, musisz założyć Profil Firmy w Google. Miejsce zajmowane w wynikach zależy od wielu czynników. Należą do nich:

Nazwa firmy – nie używaj wyłącznie słowa kluczowego, gdyż to jest zabronione regulaminem Google. Dobrym krokiem jest łączenie ważnej frazy z nazwą marki, np. salon fryzjerski Piękne Włosy. Wypełnij również opis firmy. Masz do wykorzystania 750 zzs, ale najważniejsze słowo kluczowe zastosuj w pierwszych 250 zzs.

Dodawane opinie – warto zachęcać klientów do wystawiania recenzji. Najlepiej, jeśli są długie i zawierają słowa kluczowe. Odpowiadaj na nie, ale rób to zawsze inaczej. Dobieraj inne słowa.

Wizytówki NAP – czyli profile na stronach WWW, przypominające wpisy w katalogach. Podaje się w nich nazwę firmy, numer telefonu, adres, często również odnośnik do serwisu internetowego.

Powiązanie strony WWW z wizytówką – zrób to poprzez umieszczenie mapy Google z oznaczoną siedzibą firmy w zakładce Kontakt.

Jak osiągnąć wysokie pozycje w wynikach lokalnych?

Na wysokim miejscu może się znajdować nie tylko wizytówka, ale również strona WWW – nawet zaraz za trzypakiem. W tym przypadku pozycjonowanie stron przebiega inaczej. Znaczenie mają takie działania jak:

  • Optymalizacja tytułu strony – inaczej tag title. Najważniejszego słowa kluczowego użyj jak najbliżej początku tytułu. Nie upychaj słów kluczowych, nie twórz schematycznych title. Niech będą nie dłuższe niż około 60 zzs, a dokładnie mają zajmować nie więcej niż 600 px.
  • Optymalizacja treści pod słowa kluczowe – frazy powinny się pojawić w odpowiednich miejscach w witrynie. Poza wspomnianym tagiem title również w tytule artykułu, we wstępie do niego, w nagłówkach i samej treści. Mniej istotne frazy wykorzystaj naturalnie w tekście – idealnie, jeśli również znajdą się w nagłówkach.
  • Wewnętrzne linkowanie – czyli odnośniki prowadzące do poszczególnych podstron w serwisie. Są one w menu, ale dodawaj je również w artykułach, opisach kategorii i produktów. To ważny czynnik rankingowy.
  • Linki zewnętrzne – czyli odnośniki z innych stron. Jeśli interesuje Cię pozycjonowanie firm w Wałbrzychu, to najlepiej zdobywaj linki w serwisach związanych z tym miastem. Dobrym miejscem na nie są również witryny powiązane tematycznie.

Pozycjonowanie lokalne – podsumowanie

Wymienione prace to tylko niektóre z tych, które musisz podjąć, aby witryna zajmowała wysokie pozycje na frazy kluczowe. Zdobycie oczekiwanych wyników wymaga czasu, wiedzy i zaangażowania. Łatwiej osiągniesz sukces, jeśli znajdziesz firmę, która wykonuje lokalne pozycjonowanie stron dla firm z Wałbrzycha np. Smartbuzz.pl – https://smartbuzz.pl/pozycjonowanie-stron-walbrzych. Doświadczona agencja, która zrealizuje wszystkie potrzebne działania – dzięki temu szybciej pokonasz konkurencję w Google.

Artykuł sponsorowany

To jest artykuł sponsorowany nadeslany przez naszego klienta. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść zawartą w artykule.

Dodano: 6 grudnia 2022 09:42

Dodaj komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

`