Wodociągi. Centrum Obsługi Klienta zamknięte do odwołnia

12 października 2020 20:39. Komunikat Wodociągów o zamknięciu COK
Artykuł sponsorowany

Tematy: 


Szanowni Państwo !

Z uwagi na specyficzny charakter prowadzonej przez nas działalności związanej przede wszystkim z priorytetowym zadaniem tj. z zapewnieniem ciągłości dostaw wody, jak i w trosce o zdrowie naszych Klientów oraz pracowników, w związku z istniejącą sytuacją epidemiologiczną, podejmując kroki wynikające ze szczególnej ostrożności informujemy, że z dniem 12.10.2020 r. do odwołania zamykamy bezpośredni dostęp do:

  1.  Centrum Obsługi Klienta w tym kasy,
  2. Biurowca,
  3. Naszym oddziałów i placówek poza siedzibą Spółki,

dla osób niezatrudnionych.

Oznacza to, że nie będzie możliwości osobistego załatwienia sprawy w Centrum Obsługi Klienta, w tym również dokonania zapłaty w kasie. Cały szereg spraw mogą Państwo załatwić z nami poprzez kontakt e-mailowy bądź telefoniczny (bez wychodzenia z domu).

FORMULARZE
Dokumenty i wnioski do pobrania znajdziecie Państwo na naszej stronie internetowej:
http://cok.wzwik.pl/formularze/

Wypełnione dokumenty przyjmowane są elektronicznie pod adresami:
cok@wzwik.pl – Klienci WZWIK
cok@wpwik.pl – Klienci WPWIK
lub listownie na nasz adres: WZWiK al. Wyzwolenia 39, 58-300 Wałbrzych bądź poprzez wrzucenie listu do skrzynki pocztowej znajdującej się przed Centrum Obsługi Klienta.

SPRAWY RÓŻNE
Pozostajemy z naszymi Klientami w kontakcie:
telefonicznym:
994 – pogotowie wodociągowo-kanalizacyjne (awarie)
74-64-88-175, 74-64-88-152 – informacje na temat umów, taryfy, informacje ogólne
74-64-88-130 – klienci indywidualni
74-64-88-146, 74-64-88-172 – klienci Instytucjonalni (firmy, instytucje, wspólnoty)
74-64-88-171 – obsługa techniczna (zlecenia zewnętrzne, wpięcia wodno-kanalizacyjne)
74-64-88-120, 74-64-88-167, 74-64-88-181 – windykacja
74-64-88-113 – księgowość WZWiK
74-64-88-117 – księgowość WPWiK
74-64-88-119, 74-64-88-178 – techniczne warunki przyłączenia

poprzez pocztę elektroniczną – na adresy e-mail:
cok@wzwik.pl – Klienci WZWIK
cok@wpwik.pl – Klienci WPWIK

ODCZYTY
Odczytów wodomierzy można podawać:

telefonicznie pod numerami:
74-64-88-175, 74-64-88-152, 74-64-88-130, 74-64-88-146 lub 74-64-88-172

poprzez pocztę elektroniczną – na adresy e-mail:
cok@wzwik.pl – Klienci WZWIK
cok@wpwik.pl – Klienci WPWIK

Podając odczyt wodomierza dobrze jest mieć przygotowany Symbol Nabywcy (widoczny na fakturze), co znacznie uprości i przyspieszy realizację sprawy.

Bardzo przepraszamy za niedogodności i prosimy o wyrozumiałość. Podkreślamy, że powyższa sytuacja w żaden sposób nie wpłynie na zapewnienie ciągłości dostaw wody oraz odbioru ścieków.

Wodociągi Wałbrzych

Komentarze

Dodano: 12 października 2020 20:39
Pozostałe informacje
© DTP Service s.c. Wałbrzych 2015