Wodociągi. Centrum Obsługi Klienta zamknięte do odwołnia

12 października 2020 20:39. Komunikat Wodociągów o zamknięciu COK
Artykuł sponsorowany

Tematy: 


Szanowni Państwo !

Z uwagi na specyficzny charakter prowadzonej przez nas działalności związanej przede wszystkim z priorytetowym zadaniem tj. z zapewnieniem ciągłości dostaw wody, jak i w trosce o zdrowie naszych Klientów oraz pracowników, w związku z istniejącą sytuacją epidemiologiczną, podejmując kroki wynikające ze szczególnej ostrożności informujemy, że z dniem 12.10.2020 r. do odwołania zamykamy bezpośredni dostęp do:

  1.  Centrum Obsługi Klienta w tym kasy,
  2. Biurowca,
  3. Naszym oddziałów i placówek poza siedzibą Spółki,

dla osób niezatrudnionych.

REKLAMA

Oznacza to, że nie będzie możliwości osobistego załatwienia sprawy w Centrum Obsługi Klienta, w tym również dokonania zapłaty w kasie. Cały szereg spraw mogą Państwo załatwić z nami poprzez kontakt e-mailowy bądź telefoniczny (bez wychodzenia z domu).

FORMULARZE
Dokumenty i wnioski do pobrania znajdziecie Państwo na naszej stronie internetowej:
http://cok.wzwik.pl/formularze/

Wypełnione dokumenty przyjmowane są elektronicznie pod adresami:
cok@wzwik.pl – Klienci WZWIK
cok@wpwik.pl – Klienci WPWIK
lub listownie na nasz adres: WZWiK al. Wyzwolenia 39, 58-300 Wałbrzych bądź poprzez wrzucenie listu do skrzynki pocztowej znajdującej się przed Centrum Obsługi Klienta.

SPRAWY RÓŻNE
Pozostajemy z naszymi Klientami w kontakcie:
telefonicznym:
994 – pogotowie wodociągowo-kanalizacyjne (awarie)
74-64-88-175, 74-64-88-152 – informacje na temat umów, taryfy, informacje ogólne
74-64-88-130 – klienci indywidualni
74-64-88-146, 74-64-88-172 – klienci Instytucjonalni (firmy, instytucje, wspólnoty)
74-64-88-171 – obsługa techniczna (zlecenia zewnętrzne, wpięcia wodno-kanalizacyjne)
74-64-88-120, 74-64-88-167, 74-64-88-181 – windykacja
74-64-88-113 – księgowość WZWiK
74-64-88-117 – księgowość WPWiK
74-64-88-119, 74-64-88-178 – techniczne warunki przyłączenia

poprzez pocztę elektroniczną – na adresy e-mail:
cok@wzwik.pl – Klienci WZWIK
cok@wpwik.pl – Klienci WPWIK

ODCZYTY
Odczytów wodomierzy można podawać:

telefonicznie pod numerami:
74-64-88-175, 74-64-88-152, 74-64-88-130, 74-64-88-146 lub 74-64-88-172

poprzez pocztę elektroniczną – na adresy e-mail:
cok@wzwik.pl – Klienci WZWIK
cok@wpwik.pl – Klienci WPWIK

Podając odczyt wodomierza dobrze jest mieć przygotowany Symbol Nabywcy (widoczny na fakturze), co znacznie uprości i przyspieszy realizację sprawy.

Bardzo przepraszamy za niedogodności i prosimy o wyrozumiałość. Podkreślamy, że powyższa sytuacja w żaden sposób nie wpłynie na zapewnienie ciągłości dostaw wody oraz odbioru ścieków.

Wodociągi Wałbrzych

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Artykuł sponsorowany

To jest artykuł sponsorowany nadeslany przez naszego klienta. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść zawartą w artykule.

Dodano: 12 października 2020 20:39
`