Dodano: 21 grudnia 2022 07:50
Są jednym z najlepszych produktów turystycznych w kraju. Stara Kopalnia nie zamierza jednak spocząć na laurach
Emocje opadły. Tytuł Najlepszego Produktu Turystycznego Polski 2022 roku zostaje. Pracownicy Starej Kopalni podkreślają, że za nimi długi i pracowity rok, dodają jednak, że nie brakuje im planów na kolejny i zapowiadają, że nie spoczną na laurach. Stara Kopalnia dzięki nagrodzie może liczyć na krajową czy nawet międzynarodową promocję.
Marta Wróbel ze Starej Kopalni żartuje, że w czasie odbierania nagrody w Warszawie czuła się, jak w czasie gali konkursowej. Ani ona, ani dyrektor Jan Jędrasik jadąc do stolicy nie wiedzieli czy otrzymają certyfikat, czy jedynie wyróżnienie. Dziś już wiemy, że Stara Kopalnia jest jednym z dziesięciu Najlepszych Produktów Turystycznych Polski 2022 roku.
Droga do nagrody nie była łatwa. Stara Kopalnia najpierw musiała zdobyć tytuł najlepszego produktu turystycznego na Dolnym Śląsku. Wyróżnienie automatycznie stanowiło prawo reprezentowania regionu w konkursie ogólnopolskim. Warto kolejny raz podkreślić, że Stara Kopalnia była jedyną atrakcją z Dolnego Śląska biorącą udział w walce o tytuł Najlepszego Produktu Turystycznego Polski 2022. Ostatecznie wałbrzyska atrakcja znalazła się w gronie dziesięciu atrakcji z szesnastu, którym przyznano certyfikaty.
Komisja nie zdradziła za co doceniono Starą Kopalnię. Warto jednak dodać, że w jury zasiadali nie tylko specjaliści z branży turystycznej, ale także marketingowcy czy przedstawiciele mediów.
Pracownicy Starej Kopalni zapowiadają, że nie zamierzają spocząć na laurach. Przyznają, że już myślą o nowych projektach, na pytanie czy obiekt może ugościć jeszcze większą liczbę turystów odpowiadają, że nie ma z tym żadnego problemu.
– Dla nas to przede wszystkim prestiż. To już jesteśmy w lidze ogólnopolskiej, a co za tym idzie, będąc laureatem dotarliśmy do pierwszej ligi obiektów turystycznych na mapie kraju – mówi Jan Jędrasik, dyrektor Starej Kopalni.
Do końca listopada wałbrzyską Starą Kopalnię odwiedziło ponad 120 tysięcy turystów.
Zobacz także
- Boguszów-Gorce. Akcja strażaków przy ulicy Kolejowej
- Głuszyca. Do najlepszych uczniów trafiły stypendia
- Szczawno-Zdrój. Warsztaty i gra, które łączą pokolenia
- Bach & Telemann – barokowe arcydzieła w Teatrze Zdrojowym
- Policja odzyskała 160 skradzionych rowerów elektrycznych. Ich wartość oszacowano na 3 mln złotych!
- Wałbrzych. Syn podejrzany o zabójstwo matki. Mężczyzna usłyszał zarzuty
Najczęściej czytane
- Co jest nie tak z tunelami na S3. Znów zostaną zamknięte
- Pociągi z Wrocławia do Pragi co 4 godziny. PKP Intercity zapowiada nowy rozkład
- Ziemia Kłodzka. Nie opuszczajcie nas, apelują gestorzy i samorządowcy Ziemi Kłodzkiej
- Zagórze Śląskie. 8 ton śmieci z Jeziora Bystrzyckiego
- Rondo na skrzyżowaniu Sikorskiego i Moniuszki nabiera kształtów
Ale jazda, pęknę ze śmiechu, 120tts turystów a jakie koszta utrzymania? Ten produkt funkcjonuje za pieniądze unijne, nie zarabia nawet na koszta