Dodano: 5 lutego 2016 14:48

Odwierty na 65 km. Koper i Richter: to nie my.

Tematy: 


Czy spółka XYZ rozpoczęła prace eksploracyjne na 65 km? Na miejscu pojawiła się dziś ekipa z wiertnicą oraz panowie Koper i Richter.

Do tej pory firma XYZ starała się o zgodę od PLK na prowadzenie prac poszukiwawczych na 65 km linii kolejowej Wrocław-Wałbrzych, czyli domniemanym miejscu ukrycia “złotego pociągu”. Dziś od rana trwały tam prace wiertnicze. Na miejscu obecni byli także panowie Koper i Richter Zaprzeczają jednak, jakoby mieli związek z prowadzonymi odwiertami.

Od pracujących na miejscu robotników otrzymaliśmy informację, że celem prac jest położenie przewodów światłowodowych pod mostem.

Przypomnijmy, że teren na którym prowadzone mają być prace należy do Skarbu Państwa, a zarządzany jest przez Polskie Linie Kolejowe i to własnie do PLK firma XYZ, aby rozpocząć prace wystąpiła o pozwolenie. Jednocześnie pozwolenie musiał wydać także Wojewódzki Konserwator Zabytków. Firma XYZ zobowiązała się informować także o wszelkich pracach na 65 kilometrze Urząd Miasta.

05.02.2016 Wałbrzych, Odwierty na 65 km linii kolejowej Wrocław-Wałbrzych, w domniemanym miejscu ukrycia tzw "złotego pociągu" z okresu II wojny światowej. Wg informacji uzyskanych od robotników pracujących prowadzone są prace przy kładzeniu kanałów pod przewody światłowodowe. fot. Jacek Zych / Dziennik Wałbrzych

05.02.2016 Wałbrzych, Odwierty na 65 km linii kolejowej Wrocław-Wałbrzych, w domniemanym miejscu ukrycia tzw “złotego pociągu” z okresu II wojny światowej. Wg informacji uzyskanych od robotników pracujących prowadzone są prace przy kładzeniu kanałów pod przewody światłowodowe. fot. Jacek Zych / Dziennik Wałbrzych

05.02.2016 Wałbrzych, Odwierty na 65 km linii kolejowej Wrocław-Wałbrzych, w domniemanym miejscu ukrycia tzw "złotego pociągu" z okresu II wojny światowej. Wg informacji uzyskanych od robotników pracujących prowadzone są prace przy kładzeniu kanałów pod przewody światłowodowe. fot. Jacek Zych / Dziennik Wałbrzych

05.02.2016 Wałbrzych, Odwierty na 65 km linii kolejowej Wrocław-Wałbrzych, w domniemanym miejscu ukrycia tzw “złotego pociągu” z okresu II wojny światowej. Wg informacji uzyskanych od robotników pracujących prowadzone są prace przy kładzeniu kanałów pod przewody światłowodowe. fot. Jacek Zych / Dziennik Wałbrzych

05.02.2016 Wałbrzych, Odwierty na 65 km linii kolejowej Wrocław-Wałbrzych, w domniemanym miejscu ukrycia tzw "złotego pociągu" z okresu II wojny światowej. Wg informacji uzyskanych od robotników pracujących prowadzone są prace przy kładzeniu kanałów pod przewody światłowodowe. fot. Jacek Zych / Dziennik Wałbrzych

05.02.2016 Wałbrzych, Odwierty na 65 km linii kolejowej Wrocław-Wałbrzych, w domniemanym miejscu ukrycia tzw “złotego pociągu” z okresu II wojny światowej. Wg informacji uzyskanych od robotników pracujących prowadzone są prace przy kładzeniu kanałów pod przewody światłowodowe. fot. Jacek Zych / Dziennik Wałbrzych

05.02.2016 Wałbrzych, Odwierty na 65 km linii kolejowej Wrocław-Wałbrzych, w domniemanym miejscu ukrycia tzw "złotego pociągu" z okresu II wojny światowej. Wg informacji uzyskanych od robotników pracujących prowadzone są prace przy kładzeniu kanałów pod przewody światłowodowe. fot. Jacek Zych / Dziennik Wałbrzych

05.02.2016 Wałbrzych, Odwierty na 65 km linii kolejowej Wrocław-Wałbrzych, w domniemanym miejscu ukrycia tzw “złotego pociągu” z okresu II wojny światowej. Wg informacji uzyskanych od robotników pracujących prowadzone są prace przy kładzeniu kanałów pod przewody światłowodowe. fot. Jacek Zych / Dziennik Wałbrzych

05.02.2016 Wałbrzych, Odwierty na 65 km linii kolejowej Wrocław-Wałbrzych, w domniemanym miejscu ukrycia tzw "złotego pociągu" z okresu II wojny światowej. Wg informacji uzyskanych od robotników pracujących prowadzone są prace przy kładzeniu kanałów pod przewody światłowodowe. fot. Jacek Zych / Dziennik Wałbrzych

05.02.2016 Wałbrzych, Odwierty na 65 km linii kolejowej Wrocław-Wałbrzych, w domniemanym miejscu ukrycia tzw “złotego pociągu” z okresu II wojny światowej. Wg informacji uzyskanych od robotników pracujących prowadzone są prace przy kładzeniu kanałów pod przewody światłowodowe. fot. Jacek Zych / Dziennik Wałbrzych

05.02.2016 Wałbrzych, Odwierty na 65 km linii kolejowej Wrocław-Wałbrzych, w domniemanym miejscu ukrycia tzw "złotego pociągu" z okresu II wojny światowej. Wg informacji uzyskanych od robotników pracujących prowadzone są prace przy kładzeniu kanałów pod przewody światłowodowe. fot. Jacek Zych / Dziennik Wałbrzych

05.02.2016 Wałbrzych, Odwierty na 65 km linii kolejowej Wrocław-Wałbrzych, w domniemanym miejscu ukrycia tzw “złotego pociągu” z okresu II wojny światowej. Wg informacji uzyskanych od robotników pracujących prowadzone są prace przy kładzeniu kanałów pod przewody światłowodowe. fot. Jacek Zych / Dziennik Wałbrzych

05.02.2016 Wałbrzych, Odwierty na 65 km linii kolejowej Wrocław-Wałbrzych, w domniemanym miejscu ukrycia tzw "złotego pociągu" z okresu II wojny światowej. Wg informacji uzyskanych od robotników pracujących prowadzone są prace przy kładzeniu kanałów pod przewody światłowodowe. fot. Jacek Zych / Dziennik Wałbrzych

05.02.2016 Wałbrzych, Odwierty na 65 km linii kolejowej Wrocław-Wałbrzych, w domniemanym miejscu ukrycia tzw “złotego pociągu” z okresu II wojny światowej. Wg informacji uzyskanych od robotników pracujących prowadzone są prace przy kładzeniu kanałów pod przewody światłowodowe. fot. Jacek Zych / Dziennik Wałbrzych

05.02.2016 Wałbrzych, Odwierty na 65 km linii kolejowej Wrocław-Wałbrzych, w domniemanym miejscu ukrycia tzw "złotego pociągu" z okresu II wojny światowej. Wg informacji uzyskanych od robotników pracujących prowadzone są prace przy kładzeniu kanałów pod przewody światłowodowe. fot. Jacek Zych / Dziennik Wałbrzych

05.02.2016 Wałbrzych, Odwierty na 65 km linii kolejowej Wrocław-Wałbrzych, w domniemanym miejscu ukrycia tzw “złotego pociągu” z okresu II wojny światowej. Wg informacji uzyskanych od robotników pracujących prowadzone są prace przy kładzeniu kanałów pod przewody światłowodowe. fot. Jacek Zych / Dziennik Wałbrzych

05.02.2016 Wałbrzych, Odwierty na 65 km linii kolejowej Wrocław-Wałbrzych, w domniemanym miejscu ukrycia tzw "złotego pociągu" z okresu II wojny światowej. Wg informacji uzyskanych od robotników pracujących prowadzone są prace przy kładzeniu kanałów pod przewody światłowodowe. fot. Jacek Zych / Dziennik Wałbrzych

05.02.2016 Wałbrzych, Odwierty na 65 km linii kolejowej Wrocław-Wałbrzych, w domniemanym miejscu ukrycia tzw “złotego pociągu” z okresu II wojny światowej. Wg informacji uzyskanych od robotników pracujących prowadzone są prace przy kładzeniu kanałów pod przewody światłowodowe. fot. Jacek Zych / Dziennik Wałbrzych

Zobacz także

© DTP Service s.c. Wałbrzych 2015