Dodano: 5 lutego 2016 14:48

Odwierty na 65 km. Koper i Richter: to nie my.

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Tematy: 


Czy spółka XYZ rozpoczęła prace eksploracyjne na 65 km? Na miejscu pojawiła się dziś ekipa z wiertnicą oraz panowie Koper i Richter.

Do tej pory firma XYZ starała się o zgodę od PLK na prowadzenie prac poszukiwawczych na 65 km linii kolejowej Wrocław-Wałbrzych, czyli domniemanym miejscu ukrycia „złotego pociągu”. Dziś od rana trwały tam prace wiertnicze. Na miejscu obecni byli także panowie Koper i Richter Zaprzeczają jednak, jakoby mieli związek z prowadzonymi odwiertami.

Od pracujących na miejscu robotników otrzymaliśmy informację, że celem prac jest położenie przewodów światłowodowych pod mostem.

Przypomnijmy, że teren na którym prowadzone mają być prace należy do Skarbu Państwa, a zarządzany jest przez Polskie Linie Kolejowe i to własnie do PLK firma XYZ, aby rozpocząć prace wystąpiła o pozwolenie. Jednocześnie pozwolenie musiał wydać także Wojewódzki Konserwator Zabytków. Firma XYZ zobowiązała się informować także o wszelkich pracach na 65 kilometrze Urząd Miasta.

REKLAMA
05.02.2016 Wałbrzych, Odwierty na 65 km linii kolejowej Wrocław-Wałbrzych, w domniemanym miejscu ukrycia tzw "złotego pociągu" z okresu II wojny światowej. Wg informacji uzyskanych od robotników pracujących prowadzone są prace przy kładzeniu kanałów pod przewody światłowodowe. fot. Jacek Zych / Dziennik Wałbrzych

05.02.2016 Wałbrzych, Odwierty na 65 km linii kolejowej Wrocław-Wałbrzych, w domniemanym miejscu ukrycia tzw „złotego pociągu” z okresu II wojny światowej. Wg informacji uzyskanych od robotników pracujących prowadzone są prace przy kładzeniu kanałów pod przewody światłowodowe. fot. Jacek Zych / Dziennik Wałbrzych

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

05.02.2016 Wałbrzych, Odwierty na 65 km linii kolejowej Wrocław-Wałbrzych, w domniemanym miejscu ukrycia tzw "złotego pociągu" z okresu II wojny światowej. Wg informacji uzyskanych od robotników pracujących prowadzone są prace przy kładzeniu kanałów pod przewody światłowodowe. fot. Jacek Zych / Dziennik Wałbrzych

05.02.2016 Wałbrzych, Odwierty na 65 km linii kolejowej Wrocław-Wałbrzych, w domniemanym miejscu ukrycia tzw „złotego pociągu” z okresu II wojny światowej. Wg informacji uzyskanych od robotników pracujących prowadzone są prace przy kładzeniu kanałów pod przewody światłowodowe. fot. Jacek Zych / Dziennik Wałbrzych

05.02.2016 Wałbrzych, Odwierty na 65 km linii kolejowej Wrocław-Wałbrzych, w domniemanym miejscu ukrycia tzw "złotego pociągu" z okresu II wojny światowej. Wg informacji uzyskanych od robotników pracujących prowadzone są prace przy kładzeniu kanałów pod przewody światłowodowe. fot. Jacek Zych / Dziennik Wałbrzych

05.02.2016 Wałbrzych, Odwierty na 65 km linii kolejowej Wrocław-Wałbrzych, w domniemanym miejscu ukrycia tzw „złotego pociągu” z okresu II wojny światowej. Wg informacji uzyskanych od robotników pracujących prowadzone są prace przy kładzeniu kanałów pod przewody światłowodowe. fot. Jacek Zych / Dziennik Wałbrzych

05.02.2016 Wałbrzych, Odwierty na 65 km linii kolejowej Wrocław-Wałbrzych, w domniemanym miejscu ukrycia tzw "złotego pociągu" z okresu II wojny światowej. Wg informacji uzyskanych od robotników pracujących prowadzone są prace przy kładzeniu kanałów pod przewody światłowodowe. fot. Jacek Zych / Dziennik Wałbrzych

05.02.2016 Wałbrzych, Odwierty na 65 km linii kolejowej Wrocław-Wałbrzych, w domniemanym miejscu ukrycia tzw „złotego pociągu” z okresu II wojny światowej. Wg informacji uzyskanych od robotników pracujących prowadzone są prace przy kładzeniu kanałów pod przewody światłowodowe. fot. Jacek Zych / Dziennik Wałbrzych

05.02.2016 Wałbrzych, Odwierty na 65 km linii kolejowej Wrocław-Wałbrzych, w domniemanym miejscu ukrycia tzw "złotego pociągu" z okresu II wojny światowej. Wg informacji uzyskanych od robotników pracujących prowadzone są prace przy kładzeniu kanałów pod przewody światłowodowe. fot. Jacek Zych / Dziennik Wałbrzych

05.02.2016 Wałbrzych, Odwierty na 65 km linii kolejowej Wrocław-Wałbrzych, w domniemanym miejscu ukrycia tzw „złotego pociągu” z okresu II wojny światowej. Wg informacji uzyskanych od robotników pracujących prowadzone są prace przy kładzeniu kanałów pod przewody światłowodowe. fot. Jacek Zych / Dziennik Wałbrzych

05.02.2016 Wałbrzych, Odwierty na 65 km linii kolejowej Wrocław-Wałbrzych, w domniemanym miejscu ukrycia tzw "złotego pociągu" z okresu II wojny światowej. Wg informacji uzyskanych od robotników pracujących prowadzone są prace przy kładzeniu kanałów pod przewody światłowodowe. fot. Jacek Zych / Dziennik Wałbrzych

05.02.2016 Wałbrzych, Odwierty na 65 km linii kolejowej Wrocław-Wałbrzych, w domniemanym miejscu ukrycia tzw „złotego pociągu” z okresu II wojny światowej. Wg informacji uzyskanych od robotników pracujących prowadzone są prace przy kładzeniu kanałów pod przewody światłowodowe. fot. Jacek Zych / Dziennik Wałbrzych

05.02.2016 Wałbrzych, Odwierty na 65 km linii kolejowej Wrocław-Wałbrzych, w domniemanym miejscu ukrycia tzw "złotego pociągu" z okresu II wojny światowej. Wg informacji uzyskanych od robotników pracujących prowadzone są prace przy kładzeniu kanałów pod przewody światłowodowe. fot. Jacek Zych / Dziennik Wałbrzych

05.02.2016 Wałbrzych, Odwierty na 65 km linii kolejowej Wrocław-Wałbrzych, w domniemanym miejscu ukrycia tzw „złotego pociągu” z okresu II wojny światowej. Wg informacji uzyskanych od robotników pracujących prowadzone są prace przy kładzeniu kanałów pod przewody światłowodowe. fot. Jacek Zych / Dziennik Wałbrzych

05.02.2016 Wałbrzych, Odwierty na 65 km linii kolejowej Wrocław-Wałbrzych, w domniemanym miejscu ukrycia tzw "złotego pociągu" z okresu II wojny światowej. Wg informacji uzyskanych od robotników pracujących prowadzone są prace przy kładzeniu kanałów pod przewody światłowodowe. fot. Jacek Zych / Dziennik Wałbrzych

05.02.2016 Wałbrzych, Odwierty na 65 km linii kolejowej Wrocław-Wałbrzych, w domniemanym miejscu ukrycia tzw „złotego pociągu” z okresu II wojny światowej. Wg informacji uzyskanych od robotników pracujących prowadzone są prace przy kładzeniu kanałów pod przewody światłowodowe. fot. Jacek Zych / Dziennik Wałbrzych

05.02.2016 Wałbrzych, Odwierty na 65 km linii kolejowej Wrocław-Wałbrzych, w domniemanym miejscu ukrycia tzw "złotego pociągu" z okresu II wojny światowej. Wg informacji uzyskanych od robotników pracujących prowadzone są prace przy kładzeniu kanałów pod przewody światłowodowe. fot. Jacek Zych / Dziennik Wałbrzych

05.02.2016 Wałbrzych, Odwierty na 65 km linii kolejowej Wrocław-Wałbrzych, w domniemanym miejscu ukrycia tzw „złotego pociągu” z okresu II wojny światowej. Wg informacji uzyskanych od robotników pracujących prowadzone są prace przy kładzeniu kanałów pod przewody światłowodowe. fot. Jacek Zych / Dziennik Wałbrzych

Postaw mi kawę na buycoffee.to

  • abcadło pisze:

    Jeżeli to teren Gminy Wałbrzych, to można dowiedzieć się u odpowiedniego urzędnika. Jeżeli PKP to w PKP. W przypadku gdy teren, nie należy do Gminy ani do PKP, to takie prace trzeba zgłosić u zarządcy drogi pod którą wykonuje się przewiert. Trzy możliwości – to takie trudne? Wystarczy zapytać.

  • Jacek Zych pisze:

    W piątek o godzinie 15? Bardzo trudne, wręcz niewykonalne. :)

  • Jarek Bobek-Założyński pisze:

    Źle będzie jeżeli tam nic nie ma,i źle będzie jeżeli coś wartościowego by znaleziono.W drugim przypadku będziemy mieli na głowieŻydów,Ruskich i Bóg wie kogo jeszcze…

    • siemienie pisze:

      Przede wszystkim trzeba mieć inne nacje w dupie. Jesteśmy w Polsce i co w Polsce to polskie. Tak by było u Ruskich i pewnie w każdym innym kraju.

      • znany pisze:

        dobrze prawisz, jak coś tam będzie choć szczerze wątpie to należy do Polski jest na naszym terenie. oby sie chłopakom udalo. a wszystkim zawistnym.. wykrywacze i szukajcie!

      • Marek Adamski pisze:

        Nie chcialbym aby ta wypowiedz wpisywala sie w rewizjonizm , ale polskość tych ziem jest dość problematyczna. Stąd uważam wypowiedź kolegi za żart. Pozdrawiam

    • Wojownicy pisze:

      Ruskie, żydzi, Niemcy mogą nam naskoczyć. Jak tam coś jest to co najwyżej mogą sie podrapać po tyłku. A jak rząd coś odda bez zgody Polaków to w ruch pojdą butelki z benzyną – a w tym jesteśmy najlepsi.

    • S.L. pisze:

      Tak jakby mało było skarbów polskiej kultury w ermitażu u Niemców czy gdziekolwiek indziej w europie ?

  • Spokojny Człowiek pisze:

    No, światłowody są niezbędne w piątek po południu zwłaszcza, kuriozalny zbieg okoliczności, złoty pociąg w środku i nagle takie niecierpiące zwłoki prace właśnie w tym miejscu zaraz przed rozpoczęciem odkopywania. Niezłe cuda w tym kraju się dzieją.

  • ehh pisze:

    ten na wietnicy odwazny gosciu ja bym za zadne pieniadze nie wiercil kto wie moze na dniach uslyszymy BUM

  • Marian pisze:

    Tylko jedna firma w Polsce mogła dokonać takiego odwiertu!!!

  • Czuczu pisze:

    Słyszalam ze to profesjonalisci. I ta firma jest brana wlasnie do takich tylko akcji na terenie calej Polski… (Ostrzeżenie. Następny tego typu komentarz zostanie usunięty – dop. redakcji)

  • Anonim pisze:

    Członek ekipy kretkop Dyzio pozdrawia wszystkie wolne i chętne dziewczyny! ;)

  • Joasia pisze:

    (usunięte przez redakcję – wiele wpisów z tego samego IP 178.37.4.111)

  • kris pisze:

    (usunięte przez redakcję)

  • nie ma cenzury! pisze:

    Szanowna Redakcja usuwa wpisy bo za dużo z tego samego ip? Plus (Ostrzeżenie. Następny tego typu komentarz zostanie usunięty – dop. redakcji) -nie (usunięte przez redakcję) was czasem? screeny zrobione i jadą na wykop, ja wam dam (usunięte przez redakcję) cenzurę w wolnym kraju…

    • Jacek Zych pisze:

      Jak dla mnie mogą lecieć na wykop-srykop i każdy inny portal. Wielokrotne anonimowe wpisy z tego samego IP pod tym samym tematem nie będące odpowiedziami do wypowiedzi innych uczestników rozmowy będą kasowane tak samo, jak usuwane są i będą wulgaryzmy. Nie ma obowiązku uczestnictwa w rozmowach na portalu, tak samo jak nie ma obowiązku odwiedzania Dziennika. Takie tu panują zasady i nie ma w nich za grosz demokracji.

  • Zobacz także