Najnowsza kolekcja jesienno-zimowa od Lavard

22 listopada 2021 12:26. fot. użyczona / Artykuł sponsorowany
Artykuł sponsorowany

Tematy: 


Jesienią prezentowane są kolekcje mody na całym świecie. Także polska marka Lavard przygotowała najnowsze kolekcje: damską i męską, których znakomitymi twarzami został utalentowany duet aktorski, czyli Magdalena Różczka i Piotr Stramowski. Sesja, na której oglądać możemy jesienno-zimowe modele okryć wierzchnich oraz elegancką modę damską i męską, odbyła się w jesiennym anturażu, który tak bliski jest korzeniom marki Lavard usytuowanej u podnóża polskich Tatr.

Jesienią prezentowane są kolekcje mody na całym świecie. Także polska marka Lavard przygotowała najnowsze kolekcje: damską i męską, których znakomitymi twarzami został utalentowany duet aktorski, czyli Magdalena Różczka i Piotr Stramowski. Sesja, na której oglądać możemy jesienno-zimowe modele okryć wierzchnich oraz elegancką modę damską i męską, odbyła się w jesiennym anturażu, który tak bliski jest korzeniom marki Lavard usytuowanej u podnóża polskich Tatr.

Darzony wielką sympatią duet aktorski, który wystąpił w kampanii jesiennej, oglądać możemy także w licznych sztukach teatralnych oraz filmowych, choć dziś jest to serial telewizyjny. Magdalena Różczka znana z niezależnych kobiecych ról o wyraźnie naszkicowanym charakterze wciela się w rolę prawniczki, a jej serialowym partnerem jest Piotr Stramowski. Jest to aktor teatralny oraz filmowy, który szerokiej publiczności znany jest z ról służb mundurowych. Para idealnie zgrana na ekranie zdała egzamin także przed obiektywem tworząc dobrany duet modowy, którego styl oraz klasa zostały uchwycone na fotografiach. Wybór twarzy dla marki Lavard nie był przypadkowy – zarówno Magdalena Różczka, jak i Piotr Stramowski są osobami o nietuzinkowym guście oraz ciekawym wizerunku. Piotr Stramowski, który kojarzony jest przede wszystkim z ról będących kwintesencją męskości, niewymuszonego stylu oraz elegancji, wpisuje się równocześnie w wizję mężczyzny Lavard. Z kolei nieprzeciętna osobowość podkreślona wdzięczną urodą Magdaleny Różczki to cechy, które są bliskie także projektantom linii damskiej.

REKLAMA

Wierność tradycji i ponadczasowej klasyce, a także działalność społeczna i charytatywna są wartościami, które warto przekazywać także w formie ubioru. Marka Lavard odświeża swoją filozofię, której efektem niewątpliwie jest najnowsza kolekcja jesienno-zimowa. Wierność filarom swojej działalności to przede wszystkim wysokiej jakości włoskie tkaniny, a także zaufani dostawcy i lokalnie zorganizowana produkcja. To, jak wyglądać ma mężczyzna oraz kobieta Lavard w tym sezonie to przede wszystkim wysublimowane połączenie nonszalancji z klasyczną formą oraz ocieploną, jesienną kolorystyką. W sesji dominują stylizacje będące efektownym połączeniem stylu formalnego oraz smart-casualowego, który utrzymany jest w nurcie jesiennej kolorystyki okraszonej wieloma nowoczesnymi detalami.

Na sesji wizerunkowej zaprezentowano flagowe okrycia damskie oraz męskie, które są flagowymi produktami marki Lavard. Utrzymane w zaskakującej kolorystyce majestatycznej zieleni, tajemniczego granatu oraz królującego w tym sezonie fioletu. Odcienie te pojawiają się w różnej skali – total i minimal, a równocześnie są nawiązaniem do wczesnojesiennego krajobrazu górskiego, który przeplatają leniwe promienie słońca, a na drzewach pojawiają się pierwsze oznaki odchodzącego lata.

W kolekcji spotkamy zarówno ponadczasowe camele, granaty oraz czerń będące klasyką garderoby biznesowej i formalnej, ale także odświeżone kolory jesieni, czyli cynamonowy brąz, butelkową zieleń, ożywczy kobalt, czy głęboką, korzenną czerwień. Unowocześnieniu uległy także niektóre kroje, które odchodzą od zasad tradycyjnego dress code w odpowiedzi na dynamicznie zmieniającą się rzeczywistość oraz potrzeby klientów. Najnowsza kolekcja marki Lavard doskonale odnalazła się w przytulnym, jesiennym anturażu oraz ekskluzywnej stylistyce wnętrz. Te z kolei stały się tłem dla ekspresyjnych, a niekiedy intymnych ujęć z udziałem perfekcyjnego duetu Piotra Stramowskiego oraz Magdaleny Różczki. Sprawdź najnowszą kampanię Lavard!  Przejdź do sklepu

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Artykuł sponsorowany

To jest artykuł sponsorowany nadeslany przez naszego klienta. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść zawartą w artykule.

Dodano: 22 listopada 2021 12:26
`