Komunikat Wodociągów o zamknięciu COK

13 marca 2020 10:45. Komunikat Wodociągów o zamknięciu COK
Artykuł sponsorowany

Tematy: 


Szanowni Państwo, w trosce o zdrowie naszych Klientów oraz Pracowników, w związku z sytuacją epidemiologiczną i zaleceniami służb sanitarnych, uprzejmie informujemy, że kasa oraz działy związane z bezpośrednią obsługą Klienta będą nieczynne od dnia 16.03.2020 r. do odwołania. Oznacza to, że nie będzie możliwości osobistego załatwienia sprawy w Centrum Obsługi Klienta, w tym również dokonania zapłaty w kasie. Cały szereg spraw mogą Państwo załatwić z nami poprzez kontakt e-mailowy bądź telefoniczny (bez wychodzenia z domu).

FORMULARZE
Dokumenty i wnioski do pobrania znajdziecie Państwo na naszej stronie internetowej: http://cok.wzwik.pl/formularze/
Wypełnione dokumenty przyjmowane są elektronicznie pod adresami :
cok@wzwik.pl – Klienci WZWIK
cok@wpwik.pl – Klienci WPWIK
lub listownie na nasz adres: WZWiK al. Wyzwolenia 39, 58-300 Wałbrzych.

SPRAWY RÓŻNE
Pozostajemy z naszymi Klientami w kontakcie :
telefonicznym:
994 – pogotowie wodociągowo-kanalizacyjne (awarie)
74-64-88-175, 74-64-88-152 – informacje na temat umów, taryfy, informacje ogólne
74-64-88-130 – klienci indywidualni
74-64-88-146, 74-64-88-172 – klienci Instytucjonalni (firmy, instytucje, wspólnoty)
74-64-88-171 – obsługa techniczna (zlecenia zewnętrzne, wpięcia wodno-kanalizacyjne)
74-64-88-120, 74-64-88-167, 74-64-88-181 – windykacja
74-64-88-113 – księgowość WZWiK
74-64-88-117 – księgowość WPWiK
74-64-88-119, 74-64-88-178 – techniczne warunki przyłączenia

REKLAMA

poprzez pocztę elektroniczną – na adresy e-mail:
cok@wzwik.pl – Klienci WZWIK
cok@wpwik.pl – Klienci WPWIK

ODCZYTY
Jednocześnie od dnia 16 marca 2020 roku do odwołania – pracownicy Wodociągów Wałbrzych nie będą dokonywali osobistego odczytu wodomierzy (realizowane będą wyłącznie odczyty radiowe). W związku z tym zwracamy się do naszych odbiorców z uprzejmą prośbą o podawanie odczytów wodomierzy:
telefonicznie pod numerami:
74-64-88-175, 74-64-88-152, 74-64-88-130, 74-64-88-146 lub 74-64-88-172
poprzez pocztę elektroniczną – na adresy e-mail:
cok@wzwik.pl – Klienci WZWIK
cok@wpwik.pl – Klienci WPWIK

Podając odczyt wodomierza dobrze jest mieć przygotowany Symbol Nabywcy (widoczny na fakturze), co znacznie uprości i przyspieszy realizację sprawy. W przypadku braku informacji o odczycie Wałbrzyskie Wodociągi będą wystawiały faktury w oparciu o średnią wskazań z trzech ostatnich okresów rozliczeniowych.
Bardzo przepraszamy za niedogodności i prosimy o wyrozumiałość. Podkreślamy, że powyższa sytuacja w żaden sposób nie wpłynie na zapewnienie ciągłości dostaw wody oraz odbioru ścieków.

Wodociągi Wałbrzych

 

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Artykuł sponsorowany

To jest artykuł sponsorowany nadeslany przez naszego klienta. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść zawartą w artykule.

Dodano: 13 marca 2020 10:45
`