Tematy: sponsorowany
Ruszyła druga edycja projektu „Going Global”. Flagowa inicjatywa Samorządu Województwa Dolnośląskiego ma na celu podniesienie konkurencyjności dolnośląskich firm i umożliwienie im zaistnienia na zagranicznych rynkach. Za nami dwa duże wydarzenia targowe w Toronto oraz Tokio, podczas których regionalni przedsiębiorcy nawiązali cenne kontakty biznesowe.
Samorząd Województwa Dolnośląskiego po raz kolejny wyszedł naprzeciw oczekiwaniom regionalnych przedsiębiorców uruchamiając w marcu kolejną edycję projektu „Going Global”. Po sukcesie poprzedniej edycji podjęto decyzję o kontynuowaniu działań związanych ze wsparciem dolnośląskich firm. Aktualizacja projektu była możliwa dzięki zaangażowaniu dotychczasowych uczestników, którzy przekazali swoje preferencje dot. nowych rynków zagranicznych i misji gospodarczych na konkretne wydarzenia targowe. Nowa odsłona projektu „Going Global 4.0 – Internacjonalizacja Dolnośląskich Przedsiębiorstw” to łącznie 28 misji gospodarczych dla 288 przedsiębiorstw w ciągu najbliższych 18 miesięcy.
– Going Global 4.0 to wieloelementowy program wspierania regionalnej gospodarki i jej ekspansji na zagraniczne rynki. Planujemy promować naszych przedsiębiorców na nowych dla nas rynkach, ale także utrwalać naszą obecność na tam gdzie już funkcjonują z sukcesami. Nasz projekt cieszy się dużym zainteresowaniem ze strony dolnośląskich przedsiębiorców, co jest dowodem na to, że misje gospodarcze zaplanowane w ramach projektu odpowiadają na realne potrzeby firm – mówi Paweł Gancarz, Marszałek Województwa Dolnośląskiego. – Udział w targach Collison w Toronto oraz XR Fair w Tokio to był dopiero początek, przed nami kolejne działania. Do tej pory w ramach obu misji umożliwiliśmy udział 18 dolnośląskim przedsiębiorcom i zapraszamy kolejne firmy do wzięcia udziału w rekrutacji. Najbliższa rusza już 5 sierpnia i kierowana jest do zainteresowanych udziałem w targach IFA w Berlinie – dodaje marszałek Paweł Gancarz.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Podczas ostatnich dwóch misji gospodarczych do Toronto i Tokio przedsiębiorcom udało się nawiązać wiele cennych kontaktów biznesowych i podpisać pierwsze kontrakty z zagranicznymi partnerami. – Na bieżąco śledzimy dokonania naszych firm, które dzielą się z nami swoimi osiągnięciami podczas poszczególnych misji i dlatego już dziś możemy się pochwalić w ich imieniu 136 nowymi kontaktami biznesowymi i podpisanymi 2 kontraktami handlowymi. Samorząd Województwa wspiera przedsiębiorców z sektora MMŚP ponieważ są oni ważnym filarem naszej gospodarki . Przy pomocy Going Global chcemy podkreślić, że to w dużej mierze im zawdzięczamy tak dobrą kondycję naszego regionu – mówi Michał Rado, Wicemarszałek Województwa Dolnośląskiego.
Projekt Going Global 4.0 obejmuje swoim zasięgiem aż trzy kontynenty i ukierunkowany jest na działania o zasięgu międzynarodowym. W ramach aktywności projektowych jeszcze tylko w tym roku zaplanowany został udział w misjach gospodarczych na targi: IFA Berlin, Expand North Star Dubai, Web Summit Lisbon, IoT Tech Expo Amsterdam, Connectivity World Madrid czy Space Tech Expo Europe. W 2025 roku spośród wielu kierunków na wyróżnienie zasługuje misja na Expo 2025 Osaka, Wystawę Światową, która jest największym i najważniejszym wydarzeniu gospodarczo – promocyjnym na świecie.
Udział w konkretnych wydarzeniach poprzedzony jest każdorazowo dedykowaną rekrutacją. Szczegółowe informacje na temat aktualnych naborów, warunków, zasad udziału w rekrutacji dostępne na stronie www.dolnyslask.pl (zakładka Going Global 4.0 – Internacjonalizacja Dolnośląskich Przedsiębiorstw).
To jest artykuł sponsorowany nadeslany przez naszego klienta. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść zawartą w artykule.