Tematy: sponsorowany
Dzięki pozycjonowaniu Twoja strona może się znaleźć na wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania na zapytania, które są związane z Twoją działalnością. W Polsce takie działania prowadzi się przede wszystkim w Google, które ma ponad 95% udziału w rynku. Co musisz zrobić, żeby wypromować firmę lokalną za pomocą pozycjonowania? Jakie czynności są niezbędne?
Według Hubspot, 97% konsumentów dowiaduje się o ofercie firm lokalnych więcej online niż gdziekolwiek indziej. Jak podaje Publer, 64% internautów korzystało kiedykolwiek z Profilu Firmy w Google (wcześniej Google Moja Firma), aby znaleźć informacje o lokalnych podmiotach, a 16% biznesów uzyskuje dzięki wizytówce Google ponad 100 połączeń telefonicznych miesięcznie od zainteresowanych ich usługami lub produktami.
Co to jest Profil Firmy w Google? To darmowa wizytówka, dzięki której Twoja strona może się pojawiać w wynikach wyszukiwania Google Maps. Może się również wyświetlać w rezultatach ogólnych – w paczce z Google Maps, zaraz pod pozycjami sponsorowanymi. Założenie wizytówki nic nie kosztuje, a może przynieść wiele korzyści Twojemu biznesowi. Jednocześnie dzięki niej strona będzie budować widoczność zarówno w wynikach lokalnych, jak i w Google Maps.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Wspomniana lokalna paczka nazywana jest również trzypakiem. Aby się w nim znaleźć, musisz założyć Profil Firmy w Google. Miejsce zajmowane w wynikach zależy od wielu czynników. Należą do nich:
Nazwa firmy – nie używaj wyłącznie słowa kluczowego, gdyż to jest zabronione regulaminem Google. Dobrym krokiem jest łączenie ważnej frazy z nazwą marki, np. salon fryzjerski Piękne Włosy. Wypełnij również opis firmy. Masz do wykorzystania 750 zzs, ale najważniejsze słowo kluczowe zastosuj w pierwszych 250 zzs.
Dodawane opinie – warto zachęcać klientów do wystawiania recenzji. Najlepiej, jeśli są długie i zawierają słowa kluczowe. Odpowiadaj na nie, ale rób to zawsze inaczej. Dobieraj inne słowa.
Wizytówki NAP – czyli profile na stronach WWW, przypominające wpisy w katalogach. Podaje się w nich nazwę firmy, numer telefonu, adres, często również odnośnik do serwisu internetowego.
Powiązanie strony WWW z wizytówką – zrób to poprzez umieszczenie mapy Google z oznaczoną siedzibą firmy w zakładce Kontakt.
Na wysokim miejscu może się znajdować nie tylko wizytówka, ale również strona WWW – nawet zaraz za trzypakiem. W tym przypadku pozycjonowanie stron przebiega inaczej. Znaczenie mają takie działania jak:
Wymienione prace to tylko niektóre z tych, które musisz podjąć, aby witryna zajmowała wysokie pozycje na frazy kluczowe. Zdobycie oczekiwanych wyników wymaga czasu, wiedzy i zaangażowania. Łatwiej osiągniesz sukces, jeśli znajdziesz firmę, która wykonuje lokalne pozycjonowanie stron dla firm z Wałbrzycha np. Smartbuzz.pl – https://smartbuzz.pl/pozycjonowanie-stron-walbrzych. Doświadczona agencja, która zrealizuje wszystkie potrzebne działania – dzięki temu szybciej pokonasz konkurencję w Google.
To jest artykuł sponsorowany nadeslany przez naszego klienta. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść zawartą w artykule.