Dodano: 10 grudnia 2024 08:19
To logo „Tygla. Muzeum Wałbrzyszan”. Konkurs wygrało studio z Głuszycy Górnej
O rozstrzygniętym konkursie na logo „Tygla. Muzeum Wałbrzyszan” informuje wałbrzyski magistrat. Rywalizację wygrało Media Design Studio Dominika Trubowicza z Głuszycy Górnej. Studio przygotowało logo i identyfikację „Tygla. Muzeum Wałbrzyszan”.
– Na taki werdykt zdecydowało się jury w składzie: Anna Elżbieciak-Stec, Marek Arcimowicz, Piotr Micek, Wioletta Wrona-Maj oraz Tomasz Maroński – informuje wałbrzyski Ratusz.
Do konkursu zgłoszono dwadzieścia dwie prace. Oceniano je pod względem oryginalności, czytelności komunikatu, walorów estetycznych, możliwości technicznych wszechstronnego eksploatowania projektu.
– Opisując ideę projektu, jego twórcy odwołują się do istoty tygla, gdzie różnorodne treści wzajemnie się przenikają i uzupełniają, tworząc „unikalną opowieść”. Przyznają się również do inspiracji bogactwem wałbrzyskiej historii, z jej wielokulturowym dziedzictwem oraz harmonią tradycji i nowoczesności – przekonuje magistrat.

Zobacz także
- 88-latka zmarła na korytarzu SORu w Wałbrzychu. Jest akt oskarżenia
- Potrójne zderzenie na Piaskowej Górze. Są spore utrudnienia
- Ruszają zapisy na Sudecką Żyletę. Szykujcie nogi na letnie góry
- Wałbrzyszanie o nowym muralu: „Kolorowo, fajnie i wreszcie weselej”
- Zapnij pasy – wałbrzyska drogówka w terenie
- Unieważniono przetarg na dostawę autobusów wodorowych
Najczęściej czytane
Wałbrzych. Inwestycja za pięćset milionów Euro
Sytuacja trudna do zaakceptowania. Władze Wałbrzycha komentują sprawę hospicjum
Ponad 90 tysięcy odwiedzających i 600 tysięcy złotych przychodu. Wieża widokowa w Parku Sobieskiego kończy rok działalności
Głuszyca ma wody termalne, ale bez szans na kąpieliska. Miasto rozważa inne wykorzystanie odwiertu
Wałbrzych zyskuje nową markę! Ultima Auto otwiera salon MG!