Dodano: 10 grudnia 2024 08:19
To logo „Tygla. Muzeum Wałbrzyszan”. Konkurs wygrało studio z Głuszycy Górnej
O rozstrzygniętym konkursie na logo „Tygla. Muzeum Wałbrzyszan” informuje wałbrzyski magistrat. Rywalizację wygrało Media Design Studio Dominika Trubowicza z Głuszycy Górnej. Studio przygotowało logo i identyfikację „Tygla. Muzeum Wałbrzyszan”.
– Na taki werdykt zdecydowało się jury w składzie: Anna Elżbieciak-Stec, Marek Arcimowicz, Piotr Micek, Wioletta Wrona-Maj oraz Tomasz Maroński – informuje wałbrzyski Ratusz.
Do konkursu zgłoszono dwadzieścia dwie prace. Oceniano je pod względem oryginalności, czytelności komunikatu, walorów estetycznych, możliwości technicznych wszechstronnego eksploatowania projektu.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
– Opisując ideę projektu, jego twórcy odwołują się do istoty tygla, gdzie różnorodne treści wzajemnie się przenikają i uzupełniają, tworząc „unikalną opowieść”. Przyznają się również do inspiracji bogactwem wałbrzyskiej historii, z jej wielokulturowym dziedzictwem oraz harmonią tradycji i nowoczesności – przekonuje magistrat.
Zobacz także
- Wałbrzych. Od 2 stycznia na ulice wyjadą autobusy wodorowe
- Świdnica. Lodowisko po remoncie już otwarte
- Wigilia Miejska w Szczawnie-Zdroju
- Wyremontowana Chałubińskiego. Remont kosztował 2,5 miliona złotych
- Wałbrzych. Zmiana przepisów w sprawie instalowania czujek tlenku węgla
- Mikołaj Kowalski. Muzyczny talent z Wałbrzycha [VIDEO ROZMOWA]