Dodano: 28 lipca 2020 13:09

#smakujlokalnie. Nowy projekt Dziennika Wałbrzych

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Tematy: 


Na łamach Dziennika Wałbrzych ruszamy z nowym projektem #smakujlokalnie, do którego współtworzenia zapraszamy naszych czytelników. Na łamach portalu będziemy opisywać ciekawe miejsca z branży gastronomicznej, producentów ekologicznej żywności i lokalnych specjałów.

Jako lokalne medium jesteśmy świadomi misji, jaka na nas spoczywa, dlatego postanowiliśmy zaangażować się w promocją lokalnych producentów i przedsiębiorców z szeroko rozumianej branży rolno-spożywczo-gastronomicznej.

Chcemy zwrócić nie tylko uwagę na kulinarne bogactwo naszego regionu, ale poprzez promocję miejsc czy producentów zaangażować się w minimalizowanie negatywnych skutków wynikających z pandemii koronawirusa, które mogli odczuć lokalni producenci żywności, hodowcy czy właściciele punktów gastronomicznych.

REKLAMA

Do współpracy zapraszamy lokalnych przedsiębiorców, którzy przygotowują i oferują zdrową, naturalną i ekologiczną żywność. Chcemy także pokazać lokale, które są prowadzone w oparciu o lokalne tradycje czy produkty. Do współpracy zapraszamy przedsiębiorców z powiatów wałbrzyskiego, świdnickiego, dzierżoniowskiego, kamiennogórskiego, ząbkowickiego i kłodzkiego. Jesteśmy otwarci na współpracę.

Z wybranymi „wytwórcami” spotkamy się, porozmawiamy o ich produktach i zaprezentujemy je na łamach Dziennika Wałbrzych. Jeżeli są Państwo zainteresowani współpracą zapraszamy do kontaktu drogą elektroniczną na adres redakcja@dziennik.walbrzych.pl. Wystarczy napisać czym się Państwo zajmują, gdzie Państwo działają i dołączyć do tego dane kontaktowe. Skontaktujemy się z Państwem i wyjaśnimy zasady współpracy.

#smakujlokalnie to kolejny projekt naszego portalu wpisujący się w tak zwaną politykę odpowiedzialnego biznesu. Wraz z początkiem wakacji zainaugurowaliśmy akcję #zwiedzajlokalnie, w której prezentujemy miejsca w naszym regionie warte odwiedzenia. Podmioty z branży turystycznej zapraszamy do współtworzenia tego projektu.

Dlaczego warto? Miesięcznie docieramy do ponad 200 tysięcy użytkowników odnotowując ponad pół miliona odsłon.

Wędliny wędzone w domowej wędzarni. fot. Jacek Zych / Dziennik Wałbrzych

Wędliny wyprodukowane w domowej wędzarni. Fot. Patrycja Szuman

Wędliny wyprodukowane w domowej wędzarni. Fot. Patrycja Szuman

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Zobacz także