Tematy: dolny śląsk praca sponsorowany starostwo powiatowe wałbrzych
Starosta Wałbrzyski ogłasza nabór na stanowisko Podinspektora w Wydziale Obsługi i Spraw Obywatelskich. Wymagania to wykształcenie średnie lub wyższe, zwłaszcza z zakresu administracji lub prawa, a także minimum 3-letnie doświadczenie pracy (dla osób ze średnim wykształceniem) i spełnienie wymogów ustawy o pracownikach samorządowych.
Dodatkowe oczekiwane to dobra znajomość przepisów dotyczących samorządu powiatowego i procedur administracyjnych oraz umiejętności obsługi komputera i pracy w programach biurowych. Ważne cechy to organizacja własnej pracy, rzetelność, odpowiedzialność, komunikatywność, wysoki poziom kultury osobistej, odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Osoba na stanowisku podinspektora będzie odpowiedzialna za przyjmowanie interesantów i protokołowanie skarg i wniosków, obsługę techniczno-biurową zarządu powiatu, prowadzenie rejestrów skarg, wniosków i spraw związanych z dostępem do informacji publicznej, współpracę z jednostkami organizacyjnymi powiatu, prowadzenie rejestrów uchwał i zarządzeń zarządu powiatu, udzielanie informacji o strukturach i kompetencjach jednostek organizacyjnych powiatu, oraz zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów w wydziale.
Starostwo Wałbrzyskie oferuje pełny etat w równoważnym systemie czasu pracy, możliwość rozwoju zawodowego i doskonalenia umiejętności, przyjazną atmosferę pracy i profesjonalne wsparcie zespołu.
Więcej informacji pod tym adresem: https://bip.powiatwalbrzyski.pl/oferta-pracy/3039/podinspektor-w-wydziale-obslugi-i-spraw-obywatelskich
To jest artykuł sponsorowany nadeslany przez naszego klienta. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść zawartą w artykule.