Tematy: dolnośląskie koleje koleje dolnośląskie odjazd
Tokarka podtorowa to jedno z najważniejszych urządzeń dla każdego przewoźnika kolejowego. W nowej hali serwisowo-naprawczej Kolei Dolnośląskich takie urządzenie właśnie zostało zamontowane. Przyjechała ona w kilku elementach, a najcięższy z nich ważył aż 16 ton. Montaż trwał kilkanaście godzin, ale teraz tokarka jest już gotowa do pracy.
Tokarka podtorowa służy do naprawy i konserwacji elementów taboru kolejowego, takich jak koła, tarcze hamulcowe czy osie. Dzięki niej można wykonywać precyzyjne prace na miejscu, co przyspiesza proces naprawy i zmniejsza koszty. W ten sposób Koleje Dolnośląskie dbają o swoje pojazdy, zapewniając bezpieczeństwo podróżującym.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Tokarka podtorowa to tylko jedno z wielu nowoczesnych urządzeń, jakie znajdują się w hali serwisowo-naprawczej Kolei Dolnośląskich. To miejsce, gdzie tabor kolejowy przechodzi kompleksową obsługę, a także prowadzone są prace modernizacyjne i naprawcze. Z pewnością przyczyni się to do jeszcze większej skuteczności i bezpieczeństwa w transporcie kolejowym.