Tematy: sponsorowany
Szanowni Państwo, w trosce o zdrowie naszych Klientów oraz Pracowników, w związku z sytuacją epidemiologiczną i zaleceniami służb sanitarnych, uprzejmie informujemy, że kasa oraz działy związane z bezpośrednią obsługą Klienta będą nieczynne od dnia 16.03.2020 r. do odwołania. Oznacza to, że nie będzie możliwości osobistego załatwienia sprawy w Centrum Obsługi Klienta, w tym również dokonania zapłaty w kasie. Cały szereg spraw mogą Państwo załatwić z nami poprzez kontakt e-mailowy bądź telefoniczny (bez wychodzenia z domu).
FORMULARZE
Dokumenty i wnioski do pobrania znajdziecie Państwo na naszej stronie internetowej: http://cok.wzwik.pl/formularze/
Wypełnione dokumenty przyjmowane są elektronicznie pod adresami :
cok@wzwik.pl – Klienci WZWIK
cok@wpwik.pl – Klienci WPWIK
lub listownie na nasz adres: WZWiK al. Wyzwolenia 39, 58-300 Wałbrzych.
SPRAWY RÓŻNE
Pozostajemy z naszymi Klientami w kontakcie :
telefonicznym:
994 – pogotowie wodociągowo-kanalizacyjne (awarie)
74-64-88-175, 74-64-88-152 – informacje na temat umów, taryfy, informacje ogólne
74-64-88-130 – klienci indywidualni
74-64-88-146, 74-64-88-172 – klienci Instytucjonalni (firmy, instytucje, wspólnoty)
74-64-88-171 – obsługa techniczna (zlecenia zewnętrzne, wpięcia wodno-kanalizacyjne)
74-64-88-120, 74-64-88-167, 74-64-88-181 – windykacja
74-64-88-113 – księgowość WZWiK
74-64-88-117 – księgowość WPWiK
74-64-88-119, 74-64-88-178 – techniczne warunki przyłączenia
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
poprzez pocztę elektroniczną – na adresy e-mail:
cok@wzwik.pl – Klienci WZWIK
cok@wpwik.pl – Klienci WPWIK
ODCZYTY
Jednocześnie od dnia 16 marca 2020 roku do odwołania – pracownicy Wodociągów Wałbrzych nie będą dokonywali osobistego odczytu wodomierzy (realizowane będą wyłącznie odczyty radiowe). W związku z tym zwracamy się do naszych odbiorców z uprzejmą prośbą o podawanie odczytów wodomierzy:
telefonicznie pod numerami:
74-64-88-175, 74-64-88-152, 74-64-88-130, 74-64-88-146 lub 74-64-88-172
poprzez pocztę elektroniczną – na adresy e-mail:
cok@wzwik.pl – Klienci WZWIK
cok@wpwik.pl – Klienci WPWIK
Podając odczyt wodomierza dobrze jest mieć przygotowany Symbol Nabywcy (widoczny na fakturze), co znacznie uprości i przyspieszy realizację sprawy. W przypadku braku informacji o odczycie Wałbrzyskie Wodociągi będą wystawiały faktury w oparciu o średnią wskazań z trzech ostatnich okresów rozliczeniowych.
Bardzo przepraszamy za niedogodności i prosimy o wyrozumiałość. Podkreślamy, że powyższa sytuacja w żaden sposób nie wpłynie na zapewnienie ciągłości dostaw wody oraz odbioru ścieków.
Wodociągi Wałbrzych
To jest artykuł sponsorowany nadeslany przez naszego klienta. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść zawartą w artykule.