Za nami kolejny rok pełen dobrych, zaskakujących, smutnych czasami także niestety tragicznych informacji. Dziękujemy, że byliście z nami! Jak wynika z danych Google Analytics, w minionym roku nasz serwis odwiedziło blisko półtora miliona użytkowników!
– Cieszy nas fakt, że dla wielu internautów jesteśmy źródłem informacji o Wałbrzychu i regionie, tym bardziej że konkurencja w naszej branży jest duża – przyznaje Jacek Zych, redaktor naczelny Dziennika Wałbrzych.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
W minionym roku, jak wynika ze statystyk Google Analytics, nasz serwis odnotował ponad 4,6 miliona wyświetleń. Czytają nas nie tylko mieszkańcy Wałbrzycha, ale i Świdnicy, Świebodzic, Głuszycy, Nowej Rudy, Boguszowa-Gorc, Jedliny-Zdroju czy nawet Jeleniej Góry.
– W nowym roku nie planujemy rewolucji. Nadal chcemy dostarczać Państwu ciekawe i sprawdzone informacje. Dalej będziemy publikować profesjonalne fotoreportaże, bo wiemy, że obraz jest często warto więcej niż słowa. Dalej będziemy zadawać trudne pytania – podkreśla Jacek Zych.
W nowym roku zapraszamy wszystkich do współtworzenia naszego serwisu. Macie ważne, ciekawe czy zaskakujące informacje? Nasz redakcyjny mail redakcja@dziennik.walbrzych.pl jest do Waszej dyspozycji. Do wspólnych projektów zapraszamy także partnerów biznesowych. Nasz dział marketingu jest do Państwa dyspozycji.
Dane przytoczone w tekście, to dane zbierane przez system Google Analytics. Dlaczego podajemy te dane, a nie na przykład dane z portali społecznościowych, liczby obserwujących osób i zasięgów? Bo to dane z Google Analytics wskazują liczbę odwiedzin w naszym serwisie informacyjnym. Dane z portali społecznościowych pokazują jedynie zasięgi informacji tam umieszczonych. Te zasięgi nie przekładają się, chociażby na liczbę wyświetleń reklam, bo kampanii reklamowych znajdujących się na samej stronie, nie widać we wpisach na mediach społecznościowych. Dlatego uważamy, że dane Google Analytics są najbardziej wiarygodne w ocenie danego serwisu internetowego.
Google Analytics to bezpłatne narzędzie oferowane przez Google, które pozwala na szczegółową analizę ruchu na stronie internetowej. To także niezależne źródło danych.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.