Dodano: 8 listopada 2021 13:23
Kids Tech. Uczą dzieci jak polubić logiczne myślenie
Tematy: kids tech sponsorowany
Do informacji, które tu opisujemy pierwsi dotarli reporterzy Dziennika Wałbrzych. Dziękujemy za to, że nas czytacie. Jeśli macie ciekawe informacje, lub byliście świadkami zdarzenia / wypadku – dajcie nam znać! Dziękujemy!
Zabawa i roboty, klocki LEGO i matematyka. Te na pierwszy rzut oka sprzeczne ze sobą dziedziny wykorzystywane są w wałbrzyskiej pracowni Kids Tech do oswajania z matematyką i nauki logicznego myślenia. W zajęciach biorą udział nawet dzieci w wieku przedprzedszkolnym. To właśnie dla takich 2,5 – 3-letnich maluszków przygotowano specjalny program zajęć.
W czasie trwających do 45 minut zajęć tylko 10 przeznaczonych jest na wykształcenie w dzieciach umiejętności skupienia się. Reszta to zabawa klockami LEGO DUPLO i przyzwyczajanie do rozdzielenia od rodziców.
– Przyznam nieskromnie, że chyba mamy najlepiej wyposażoną pracownię w regionie jeśli chodzi o lego duplo, po które sięgamy w pracy z tymi dziećmi. – wyjaśnia Joanna Kaszuba z pracowni Kids Tech. – To są zabawy z kolorami, kształtami. Pierwsze zajęcia w grupie.
Kolejna grupa maluchów, dla których prowadzone są zajęcia w pracowni Kids Tech to 5-6 latki. Tu zajęcia Robotyka dla Smyka prowadzone są w oparciu o scenariusze LEGO EDUCATION.
– Mamy praktycznie wszystkie zestawy przeznaczone do tych zajęć, z których dzieci mogą korzystać. – dodaje Joanna Kaszuba.
Na zajęciach, które cieszą się największą popularnością, dzieci poznają proste założenia matematyczne w oparciu o pracę obiektową.
– Najprościej rzecz mówiąc – żeby wiedzieć, że dwa pojedyncze klocki stworzą grupę dwóch nie muszą znać zasad zapisu. I to właśnie dzięki zabawie klockami poznają te najprostsze zjawiska fizyczne i zależności matematyczne.
Najstarsza grupa dzieci. dla których prowadzone są zajęcia to 6-8 latki. „Robotyka dla smyka” – tu poziom poznawanych zjawisk i problemów jest zdecydowanie najwyższy. Podczas tych zajęć dzieci uczą się matematyki za pomocą nowych technologii. Poznają pojęcie algorytmu, podejmują pierwsze próby programowania robotów.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
– Pracujemy nad tym, żeby dzieci uruchomiły logiczne myślenie. Żeby zrozumiały, że w tym programowaniu coś wynika z czegoś. Ze robot zachowa się tylko tak, jak one go zaprogramują, Że jeśli działa bez sensu, to znaczy, że program jest bez sensu i trzeba się nad tym zastanowić.
To jest artykuł sponsorowany nadeslany przez naszego klienta. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść zawartą w artykule.
Zobacz także
- Nie ma więcej pieniędzy na ratowanie zabytków po powodzi
- Wypadek w Czanym Borze. Auta uderzały w siebie jak domino
- Żołnierze z Turcji z pomocą dla powodzian. Pod Kłodzkiem budują most tymczasowy
- Nie tylko polska policja. Czesi też szukają sprawcy napadu na stację w Kudowie-Zdroju
- Napad na stację benzynową w Kudowie-Zdroju. Złodziej poszukiwany!
- Ścięta latarnia na obwodnicy Szczawna-Zdroju. Policja apeluje – wolniej
Najczęściej czytane
- Pilchowice i Kolorowe Jeziorka w tajemniczej historii o morderstwie. Dolny Śląsk w kolejnym serialu Netflixa
- Duża akcja policji i strażaków w lesie na Podzamczu. Poszukiwana osoba może być uzbrojona
- Bezskuteczne apele w Andrzejówce. Połamane sanki i blokady dróg to codzienność
- „Śnieżka” ze Świebodzic przejmuje część zakładów konkurencji. Chodzi o firmę z Opolszczyzny
- Wałbrzych. „Patrz, gdzie parkujesz…” Policja ostrzega przed samosądami