Dziennik Wałbrzych. Nowoczesna, szybka i skuteczna reklama. Teraz tniemy inflację!

Internet to główne źródło wiedzy Polaków. To właśnie w wirtualnym świecie ponad sześćdziesiąt procent z nasz szuka informacji na temat otaczającego nas świata. To w internecie szukamy również doniesień dotyczących naszego miasta czy najbliższej okolicy i to tam najszybciej zdobywamy taką wiedzę. To reklama w internecie pozwala na szybkie i nowoczesne dotarcie w jednym czasie do odbiorców liczonych w tysiącach.

Ponad 60 procent Polaków wiedzę o świecie czerpie z internetu, wskazują na to badania przeprowadzone rok temu przez IBRIS. W wirtualnym świecie coraz większą popularność zyskują regionalne portalu, do których zalicza się Dziennik Wałbrzych.

W 2021 roku Dziennik Wałbrzych odnotował blisko 4,7 mln odsłon. Nasz portal dotarł jednocześnie do 1,4 mln użytkowników! To oznacza, że każdego miesiąca docieraliśmy średnio do blisko 120 tysięcy osób, czyli w praktyce odwiedził nas każdy mieszkaniec Wałbrzycha niezależnie od wieku.

Szczegółowe dane (źródło: Google Analytics) jasno wskazują, że Dziennik Wałbrzych cieszy się także popularnością poza Wałbrzychem. W ubiegłym roku odnotowaliśmy co najmniej 30 tysięcy użytkowników z Boguszowa-Gorc, Ponad 20 tysięcy z Głuszycy czy blisko 15 tysięcy ze Strzegomia. Dane te nie są pełne, ponieważ wielu usługodawców udostępnia swoim klientom połączenia przez serwery znajdujące się w innych miastach. Wskazują jednak, że rzesza odbiorców portalu jest bardzo szeroka.

Dlaczego internet? Internet to nowoczesne, szybkie i bardzo popularne medium. Dziś nikt już nie wyobraża sobie życia bez dostępu do sieci. To do internetu zaglądamy, w wolnej chwili szukając informacji, rozrywki czy po prostu załatwiając sprawy dnia codziennego.

To szybkie medium, bo informację można przekazać w nim niemal natychmiast. To samo tyczy się reklam. Przygotowanie reklamy i dotarcie z nią do potencjalnych odbiorców to często kwestia zaledwie kilku godzin.

To także szybkie medium, które zaledwie w kilka godzin pozwala dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców. W październiku tego roku Dziennik Wałbrzych odwiedziło blisko 160 tysięcy użytkowników. To daje średni 40 tysięcy osób odwiedzających portal w tygodniu. Dla porównania, nakłady bezpłatnych tygodników rozdawanych w wielu dolnośląskich miastach wahają się od 10 do 20 tysięcy tygodniowo. Internet pozwala zatem na dotarcie do dwukrotnie większej liczby odbiorców.

Internet to także nowoczesne medium i nowoczesny sposób reklamy. To na Dzienniku Wałbrzych mogą Państwo umieszczać reklamy w formie filmików, wywiadów, tekstów sponsorowanych. Nie boimy się także nowych projektów i jesteśmy otwarci na każdy pomysł.

To internet daje także możliwość tworzenia interaktywnej akcji promocyjnej. Banery czy teksty sponsorowane mogą odsyłać za pomocą jednego kliknięcia do Państwa mediów społecznościowych, czy stron internetowych. W przypadku, gdy Państwa firma oferuje usługi za pośrednictwem sklepów online, internauta może być kierowany nawet do konkretnego produktu, wystarczy jedno kliknięcie. Takich szerokich możliwości nie dają inne nośniki.

Zainteresowany? Skontaktuj się z naszym specjalistą!

Agnieszka Pisarska telefon 509 980 809 mail: a.pisarska@dziennik.walbrzych.pl