Blisko 750 tysięcy użytkowników odwiedziło nasz serwis w okresie od początku stycznia do końca czerwca. Dziękujemy, że jesteście z nami! Dziennik Wałbrzych wciąż się rozwija, a my jesteśmy otwarci na sygnały ze strony naszych czytelników.
Wynik pierwszego półrocza jest o ponad 18 procent lepszy od drugiej połowy ubiegłego roku. Rośnie także liczba wyświetleń naszego serwisu.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
– W pierwszym półroczu odnotowaliśmy ponad 2,3 miliona wyświetleń, a system Google Analytics odnotował 15 mln zdarzeń. Dziękujemy naszym czytelnikom, że są z nami, tym bardziej że działamy na trudnym rynku, na którym funkcjonuje spora liczba konkurencyjnych serwisów – przyznaje Jacek Zych, redaktor naczelny Dziennika Wałbrzych.
Serwis jest otwarty także na sygnały od swoich czytelników. Nasz mail redakcja@dziennik.walbrzych.pl jest do Państwa dyspozycji. Informacje o utrudnieniach na drogach, wypadkach i niebezpiecznych sytuacjach można wysyłać także za pomocą messangera.
Naszym czytelnikom, szczególnie tym, którzy prowadzą własne firmy, poleca się także nasz dział kreatywny. Zapraszamy do współpracy.
– W naszej ofercie znajdują się nie tylko standardowe nośniki reklamy, jak banery na stronie internetowej, ale także możliwość przygotowania tekstów sponsorowanych, fotorelacji z wydarzenia czy materiału video – podkreśla Agnieszka Pisarska z działu kreatywnego Dziennika Wałbrzych.