1 mln 190 tysięcy odsłon – takie dane odwiedzin naszego serwisu wskazuje niezależny portal similarweb.com. Tym samym dziennik.walbrzych.pl po raz kolejny uplasował się na drugim miejscu wśród portalów działających w Wałbrzychu. Ulegliśmy jedynie medialnemu potentatowi, serwisowi walbrzych.wyborcza.pl.
Z danych zebranych przez serwis similarweb.com wynika, że od lipca do września wałbrzyską mutację portalu wyborcza.pl odwiedziło ponad 1,5 mln osób.
Na drugiej, pewnej pozycji uplasował się dziennik.walbrzych.pl z blisko 1,2 mln wizyt.
Trzecie miejsce przypadło serwisowi walbrzych.naszemiasto.pl – milion 146 tysięcy odsłon. Czwarte miejsce to portal walbrzych24.com – milion 114 tysięcy odsłon. Na piątej lokacie z 295 tysiącami wizyt znalazł się serwis walbrzyszek.com, tuż za nim, z 252 tysiącami wizyt serwis walbrzych.dlawas.info.
– Dziękujemy za zaufanie Państwu, naszym czytelnikom, bo to z myślą o Was każdego dnia podejmujemy tematy dotyczące Wałbrzycha, Aglomeracji Wałbrzyskiej czy całego regionu – mówi Jacek Zych, redaktor naczelny Dziennika Wałbrzych.
Dziennik Wałbrzych był też najbardziej wiarygodnym źródłem informacji o regionie dla ogólnopolskich mediów. Komentując ważne wydarzenia cytowały nas: Gazeta Wyborcza, TVN, Polsat News, TVP3 i Super Ekspress. Informacje, o których napisaliśmy pierwsi pojawiały się też w Radio Wrocław i lokalnych portalach (bez informacji o źródle).