„Moi pracownicy są moją siłą!”. Rozmowa z Sandrą Stuchły, dyrektor hotelu Ibis Styles Wałbrzych

7 maja 2015. ©Tekst Alicja Śliwa fot. Jacek Zych

Zarządzany przez Sandrę Stuchły hotel jest jednym z 12 najlepszych hoteli biznesowych w Polsce według plebiscytu HRS, magazynu „Forbes”, tygodnika „Newsweek” i telewizji Polsat. Jeszcze do 15 maja można głosować na Hotel Roku 2015.

Hotel Ibis Styles Wałbrzych został zbudowany w 2012 roku. Znajduje się naprzeciw galerii handlowej. W komentarzach gości często pojawia się zdanie, że w wałbrzyskim hotelu panuje przyjazna atmosfera. – Goście do nas wracają, dlatego że chcą się poczuć swobodnie, odpocząć od pracy i móc usiąść w restauracji. Nie jesteśmy sztywnym hotelem ze sztywną obsługą – recepcjoniści mają się odnosić z szacunkiem do gości, ale ich nie onieśmielać. To ich do nas przyciąga, bo nie czują się skrępowani. Jeżeli widzimy, że gość ma ochotę z nami porozmawiać, coś opowiedzieć, to wychodzimy do niego. Jeżeli natomiast ma zły humor, również odpowiednio reagujemy na jego nastrój – mówi Sandra Stuchły, dyrektor hotelu Ibis Styles Wałbrzych.

Tak sympatyczna atmosfera nie byłaby możliwa, gdyby nie pracownicy hotelu. – Wyróżniają nas ludzie, pracownicy, którzy tworzą to miejsce. Obecnie istnieje tendencja, by hotele były one małymi miasteczkami, które mają w swojej ofercie spa, kręgielnie, baseny, centra rekreacyjne. Tego u nas nie ma. Niestety. A mimo tego jesteśmy wyróżnieni – dodaje dyrektor hotelu.

– Swoje zadowolenie z pobytu goście okazują w najróżniejszy sposób, czasem w postaci drobnych upominków dla obsługi: Najczęściej pojawiają się czekoladki i kwiaty. Raz zdarzyły się  pomidory z bio ogródka jednego z gości (śmiech). Goście wysyłają nam kartki ze swoich zagranicznych podróży. Od naszych gości z Australii systematycznie dostajemy małe podarunki na święta – opowiada Sandra Stuchły. – To wszystko utwierdza nas w przekonaniu, że nasz hotel jest naprawdę wyjątkowy.

Zadowolenie klientów należy do priorytetów Ibis Styles Wałbrzych. – Zaczynam dzień od czytania opinii klientów w internecie. Interesuje mnie, czego oczekują. Z czego są zadowoleni, a z czego nie. Moja ulubiona opinia jednej z goszczących u nas pań brzmi: „Mimo tak dużego obiektu, w tym hotelu można poczuć się jak w malutkim pensjonacie”. To dla nas ogromny komplement, bo przecież to goście współkształtują nasz hotel. Ich rady, uwagi są bardzo ważne. Budujemy w ten sposób swoistą więź odwiedzającymi nas ludźmi. Gdy podczas kolejnej wizyty zauważą, że ich uwaga czy sugestia zostały wcielone w życie, są bardzo zadowoleni. Tym zwyciężamy. 

Także wałbrzyszanie mogą poczuć przyjazną atmosferę hotelu. W hotelu funkcjonuje restauracja otwarta dla wszystkich. – Mamy pyszną gorącą czekoladę, przekąski dla dzieci, o obiedzie i kolacji nie wspominając. Menu to przede wszystkim kuchnia polska i  włoska. To wszystko w normalnych, przystępnych cenach. Nasi goście nie wychodzą jeść gdzie indziej, co chyba dobrze świadczy o naszej kuchni – opowiada Sandra Stuchły.

Zaliczenie wałbrzyskiego Ibis Styles w poczet 12 najlepszych hoteli biznesowych w Polsce było miłym zaskoczeniem dla załogi hotelu. – Ja i moi pracownicy jesteśmy bardzo dumni z wyróżnienia. To ogromny zaszczyt zarówno dla naszego hotelu, ludzi w nim pracujących, jak i Wałbrzycha oraz regionu. Mam nadzieję, że wałbrzyszanie i nie tylko oddadzą głos na nasz hotel. Zachęcam do głosowania. Reklamujmy nasz region, bo jest bardzo piękny!  – zachęca dyrektor hotelu.

Na Ibis Styles Wałbrzych można głosować do 15 maja na http://www.hotelroku.com/

ibis

Restauracja Ibis Styles Wałbrzych zaprasza nie tylko hotelowych gości, ale i wałbrzyszan. Fot. użyczone

Komentarze

Dodano:
© DTP Service s.c. Wałbrzych 2015