Pierwsze tygodnie systemu naprawmyto.pl Najbardziej aktywni mieszkańca Podzamcza i Śródmieścia

19 lipca 2016 11:13. Screen z www.naprawmyto.pl / Dziennik Wałbrzych

Mija pierwszy miesiąc działania w Wałbrzychu programu naprawmyto.pl. Testy systemu rozpoczęły się już w czerwcu, pełną funkcjonalność osiągnięto 1 lipca 2016 roku. Pozwala on mieszkańcom czynnie uczestniczyć w procesie oczyszczania i rewitalizacji miasta na najbardziej podstawowym poziomie – uporządkowania przestrzeni publicznej wokół samych siebie.

Najbardziej aktywni w tym zakresie byli mieszkańcy Śródmieścia i Podzamcza – to tam zarejestrowano najwięcej zgłoszeń, które dotyczą szerokiego spektrum problemów – od nieskoszonej trawy, przez graffiti na murach po libacje alkoholowe. W ciągu pierwszych tygodni funkcjonowania systemu zgłoszono łącznie 27 problemów, z których 8 naprawiono, 15 posiada status „w realizacji”, a 4 oczekują na interwencję.

Screen z programu naprawmyto.pl. / Dziennik Wałbrzych

Screen z programu naprawmyto.pl. / Dziennik Wałbrzych

REKLAMA

Program naprawmyto.pl pozwala mieszkańcom w prosty i intuicyjny sposób, za pomocą telefonu komórkowego czy komputera zgłosić służbom zauważone akty wandalizmu lub rzeczy, które ich zdaniem powinny zostać naprawione czy poprawione w ich otoczeniu. Zasada działania jest bardzo prosta: po zarejestrowaniu się w systemie naprawmyto.pl zgłaszamy istniejący problem, korzystając ze zdefiniowanych już kategorii. Zgłoszenie, które możemy zilustrować fotografią wykonaną za pomocą np smartfona, trafia następnie do właściwych dla jego rodzaju służb. Zgłoszenia można monitorować, komentować i opiniować.

Dostępne są aplikacje mobilne naprawmy.pl dla systemów Android i  IOS, ale ich funkcjonalność jest mocno ograniczona w porównaniu z wersją on-line.

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Dodano: 19 lipca 2016 11:13
`